Subject: FW: Sotsiaalhoolekande seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsus
From: "Gerli Liivet" <[email-masked]>
To: "SM Info", "Signe Riisalo", "Riina Sikkut"
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 11:19:56 +0200

Tere

Edastan Eesti Õdede Liidu tagasiside Sotsiaalhoolekande seaduse ja teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsusele.

Gerli Liivet

Eesti Õdede Liit

Asepresident

From: "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Wednesday, 29. November 2023 at 14:31
To: Eesti Töötukassa <[email-masked]>, Tervise Arengu Instituut
<[email-masked]>, Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>, Eesti
Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>, Eesti Psühhiaatrite Selts
<[email-masked]>, Eesti Psühholoogide Liit <[email-masked]>, Eesti Logopeedide
Ühing <[email-masked]>, Eesti Eripedagoogide Liit <[email-masked]>, MTÜ
Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit <[email-masked]>,
Eesti Pimedate Liit <[email-masked]>, Eesti Nägemispuudega Laste
Vanemate Liit <[email-masked]>, Eesti Lastearstide Selts
<[email-masked]>, Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>, Eesti
Taastusarstide Selts <[email-masked]>, Info <[email-masked]>, Eesti Arstide
Liit <[email-masked]>, Eesti Pereõdede Ühing
<[email-masked]>, Eesti Haridustöötajate Liit <[email-masked]>, Eesti
Lasteaednike Liit <[email-masked]>, SA Tallinna Lastehaigla
<[email-masked]>, MTÜ Lastekaitse Liit
<[email-masked]>, Eesti Koolipsühholoogide Ühing
<[email-masked]>, Eesti Sotsiaalpedagoogide
Ühendus <[email-masked]>, Eesti Psüühikahäiretega Inimeste ja
Lähedaste Liit <[email-masked]>, Sihtasutus Autistika <[email-masked]>,
Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>, Tartu Ülikool <[email-masked]>,
Tallinna Ülikool <[email-masked]>, Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon
<[email-masked]>, Riigikogu sotsiaalkomisjon
<[email-masked]>, Papaver MTÜ <[email-masked]>, MTÜ Eesti
Laste ja Noorte Diabeedi Ühing <[email-masked]>, Varajase Kaasamise
Keskus <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalhoolekande seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse
eelnõu väljatöötamise kavatsus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 04.03.2024, link EIS-i
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/80f90bb4-836a-4c09-b4cb-865
7cd026c82

Pealkiri: Sotsiaalhoolekande seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse
eelnõu väljatöötamise kavatsus

Registreerimise kuupäev: 29.11.2023

Registreerimise number: 1.2-1/4198-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee